Contractare
In atentia furnizorilor de servicii medicale CONTRACTARE OCT -- NOV 2024
Avand in vedere:
- Hotararea nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui CNAS nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor nationale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor nationale de sanatate curative, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Fila de buget nr. VH 6754/10.10.2024,
Casa de Asigurari de Sanatate Iasi organizeaza sesiune de contractare pentru acoperirea necesarului de servicii medicale si medicamente la nivelul judetului Iasi, in perioada 30 octombrie 2024 - 15 noiembrie 2024, pentru urmatoarele domenii de asistenta medicala:
- asistenta medicala primara furnizori noi / puncte de lucru noi - zone deficitare, conform necesarului de medici stabilit de catre comisia mixta pentru asistenta medicala primara;
- asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice furnizori aflati in relatie contractuala care solicita suplimentari de norma si furnizori noi - conform necesarului de medici si norme stabilit de comisia mixta pentru asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, inclusiv pentru ingrijiri paliative in ambulatoriu;
- asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile paraclinice - furnizori noi;
- spitalizare de zi - furnizori aflati in relatie contractuala pentru medici noi si furnizori noi;
- asistenta medicala de specialitate din ambulatoriu pentru specialitatile clinice de recuperare reabilitare medicala - furnizori noi;
- ingrijiri medicale la domiciliu - furnizori noi;
- transport sanitar neasistat - furnizori noi;
- asistenta medicala dentara furnizori noi si puncte de lucru noi, autorizati si evaluati la data prezentei, aflati pe lista de asteptare, in limita bugetului aprobat, cu prioritate pentru mediul rural, conform hotararii Consiliului de Administratie al CAS Iasi, in limita a maximum 2 norme / medic / furnizor / punct de lucru;
- farmacii - furnizori aflati in relatie contractuala care solicita puncte de lucru noi si furnizori noi;
- programe nationale de sanatate - furnizori noi.
Calendarul sesiunii de contractare:
- Primirea si inregistrarea cererilor de contractare si a documentatiilor aferente 30.10.2024 - 01.11.2024;
- Avizarea dosarelor de contractare 01.11.2024 - 04.11.2024;
- Afisarea listei dosarelor respinse la contractare 04.11.2024;
- Primirea si inregistrarea contestatiilor 05.11.2024;
- Solutionarea contestatiilor 06.11.2024;
- Afisarea rezultatului contestatiilor 07.11.2024:
- incheierea contractelor 15.11.2024.
Furnizorii de servicii medicale aflati in relatie contractuala cu CAS Iasi NU fac obiectul acestei sesiuni de contractare.
Procedura de depunere a documentelor necesare incheierii contractelor pe domenii de asistenta medicala si persoanele de contact click aici
↩ Mergi la pagina anterioara